یه پیشنهاده فوق العاده
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من ساراست امیدوارم از وبم خوشتون بیاد این وبلاگ مال خودتونه پس بدون نظر نرید.لطفا"
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
دوست عزیز برای تبادل لینک  اول ما رو با عنوان قلبی برای تو و آدرس sara4you.LXB.ir لینک کن بعدش  مشخصات لینک خودتو را تو کادر زیر بنویس.اگه لینک ما تو وبلاگ یا سایتتون باشه لینکتان به طور خودکار در وبلاگ ما قرار میگیرد.ممنون از این که ما رو لینک میکنید.مرسیییییی 





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 14350
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 167
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز







✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

كد ماوس


قلبی برای تو
به وب خودتون خوش اومدید.شعار ما:غلت کردی خوشت نیاد بدون نظر هم بری میکشمت.
چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : sara       

قابل توجه افراد با جنبه و کسانی که طرفداره خون اشامان هستند,یا بهتره بگم فرشتگان تاریکی

یه مدرسه ای با عنوان مدرسه ی خون اشامان باز شده که دوست داره به کسایی که عاشق خون اشامان هستند اموزش بده.

توجه داشته باشید که فقط هدفش اموزش هست نه ترویجه فرهنگ شیطان پرستی.

پس اگه فکر میکنی دوست داری و جنبش رو هم داری میتونی به ادرسه زیر بری و ثبت نام کنی.

فقط عجله کن که امروز اخرین فرصته ثبت نامه.

اینم ادرسه وبلاگ:www.vampires-school.blogfa.com

این یه پیشنهاده فوق العاده برای اونایی هست که طرفداران این موجودات زیبا و شگفت انگیزن.

vampires



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت19:35---5 تير 1392
آپــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــم.

سحر
ساعت20:07---2 تير 1392
من با اسم:sahar cullenثبت نام کردم.

سحر
ساعت6:46---2 تير 1392
وااااااااای تو بامدیر مدرسه دوستی؟بدبخت شدیم!!!!!!!!این دوتا دستشون تویه کاسه س سونیا باورنکن.خخخخخخخخخخ شوخی کردم!ولی واقعا دوستته؟عجب.جالبه.راستی باچه اسمی ثبت نام کردی؟
پاسخ:اره.سومو چهارمه دبستان با هم دوست بودیم.ولی نه خیلی صمیمی.ولی با همدیگه دعوا نداشتیم.در کل دختره خوبیه.من دوسش دارم.با اسمه blood heart ثبت نام کردم.تو با چه اسمی ثبت نام کردی؟


سحر
ساعت21:09---30 خرداد 1392
وای من هنوز نصف سومش رو خوندم.خیلی باحاله مگه نه؟ولی خب به گرد پای هری پاتر نمیرسه.
پاسخ:اتفاقا میرسه خوبم میرسه.من دو تا از کتابهای هری پاتر رو هدیه دارم.ولی هنوز نخوندمش.از هری پاتر خوشم نمیاد.ولی میگن جالبه.هر کس نظریات متفاوتی داره خوب.


سونیا
ساعت18:21---30 خرداد 1392
سارا فکر میکنم بدونی من عاشق این جور چیزام و با اشتیاق هم رفتم تو سایتش ولی... به نظرت سرکاری نیست اگه منطقی باشی مطمئن میشی سرکاری کاش میشد بدون ثبت نام شرکت کرد آخه نمیخوام به طور واضح سرکار برم پاسخ:نه سرکاری نیست.مدیر مدرسه دوستمه.تو هم میشناسیش.از دوره ی دبستان.بعدا بهت اسمشو میگم.ولی سر کاری نیست.چون تو کلاس زبانم میبینمش

معرفی گوشی Huawei Ascend Mate
ساعت23:32---29 خرداد 1392
با سلام

به درخواست های شما اهمیت دادیم . کارشناسان ما گوشی مورد نظر شمارو بررسی کرد . بازم پیشنهاد بدید تا تشریج کنیم . منتظرتونیم

با تشریح گوشی های پیشرفته جهان باشماهستیم

گوشی های پیشرفته را با تشریح ما انتخاب کنید

www.kiosknews.ir

منتظرتم بیا


سحر
ساعت20:46---29 خرداد 1392
خب من ثبت نام میکنم.حتما.راستی سارا تو کتابای گرگ ومیش رو خوندی؟
پاسخ:تا سومین قسمتشو خوندم.دارم چهارمش رو میخونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: